ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Θες να αδυνατίσεις; Αλλά δεν ξέρεις πώς να χάσεις την “κοιλίτσα” χωρίς να πεινάσεις ή να “λιώσεις” στο γυμναστήριο; Σου έχουμε τις λύσεις!

H ομάδα του you&me σου βρήκε τα μυστικά για να χάσεις σωστά τα κιλά χωρίς να πεθάνεις από την πείνα ή να λιώνεις στο γυμναστήριο.

Βάλε στην διατροφή σου τις φυτικές ίνες

Το να καταναλώνεις φαγητά με φυτικές ίνες μπορούν να σε κρατήσουν χορτάτη για περισσότερη ώρα. Να τρώτε ωστόσο φαγητά που δεν έχουν επεξεργαστεί. Οι “συνθετικές” ίνες μπορεί να σε κάνουν να νιώθεις πρησμένη. Μπορείς να τρως snack όπως μπρόκολο και raspberries.

Δούλεψε τους κοιλιακούς σου

Είναι μια άσκηση που βοηθάει την εικόνα της κοιλιάς. Δοκιμάστε διάφορες εναλλακτικές ασκήσεις των κοιλιακών για περίπου 1 λεπτό την κάθε μια.

Καταναλώστε “έξυπνες” θερμίδες

Είναι σημαντικό να καταναλώνεται έξυπνες θερμίδες, όπως λαχανικά και φρούτα που μπορούν να σε χορτάσουν, χωρίς να αυξάνεται την γλυκόζη σας. Δοκιμάστε φαγητά όπως φασόλια και ξηρούς καρπούς.

Κόψε τα γλυκά και το αλκοόλ 

Πρέπει να κόψεις όλες τις θερμίδες από τα ποτά, όπως χυμούς, σόδα και αλκοόλ. Ένα ποτήρι ξηρό κρασί είναι καλύτερα από ένα ποτήρι γλυκό ή μια μπύρα.

Μείνε πιστός και μην φύγεις από τον στόχο σου

Αντί να προσπαθήσεις να έχεις άμεσα αποτελέσματα, συγκεντρώσου σε ασκήσεις που θα σου φέρουν χρόνια και μόνιμα αποτελέσματα.

Πες όχι στα επεξεργασμένα φαγητά

Το πρήξιμο στο στομάχι μπορεί να προκληθεί από τα επεξεργασμένα φαγητά.

Μην κάνεις μόνο αερόβιο

Σημασία έχει να δοκιμάσεις και ασκήσεις που θα δυναμώσουν το σώμα σου. Δεν αρκεί να “λιώνεις” με τις ώρες στον διάδρομο.

Φάε υγιή λίπη

Φαγητά που έχουν υγιή λίπη, όπως ελαιόλαδο και αβοκάντο μπορούν να σε χορτάσουν. Δοκίμασε τα με φρούτα. Πχ ένα κομμάτι μήλο με βούτυρο αμυγδάλου ή αβοκάντο με ένα κομμάτι τυρί.