ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Κορίτσια μου, η υγιεινή διατροφή είναι πάνω από όλα!

Φτιάξτε μόνες σας το σνακ που θα πάρετε στο γραφείο ή θα δώσετε να πάρουν τα παιδιά σας στο σχολείο.

Δείτε ακόμη: Σταματίνα Τσιμτσιλή: «Απαλλάξου από την ψαλίδα με αυτά τα έξυπνα μυστικά»!

Σήμερα, σας έχω μια εύκολη και υγιεινή συνταγή γεμάτη σε θρεπτικά συστατικά!

Υλικά
100 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα με 55% κακάο, σε μικρά κομμάτια
200 γρ. ταχίνι
200 γρ. δημητριακά πρωινού της αρεσκείας μας (νιφάδες καλαμποκιού ή ρυζιού ή ανάμεικτα)
50 γρ. σταφίδες (προαιρετικά)

Διαδικασία
Λιώνουμε την κουβερτούρα σε μπεν μαρί (σε ανοξείδωτο μπολ ή σε μικρή κατσαρόλα που στερεώνουμε πάνω από κατσαρόλα με λίγο νερό που βράζει) και αποσύρουμε από τη φωτιά. Ρίχνουμε το ταχίνι και ανακατεύουμε με σπάτουλα, μέχρι να αναμειχθούν. Προσθέτουμε τα δημητριακά και τις σταφίδες και ανακατεύουμε να καλυφθούν καλά από το μείγμα σοκολάτας – ταχινιού.

Δείτε ακόμη: Σταματίνα Τσιμτσιλή: Η black floral φούστα που λατρέψαμε!

Καλύπτουμε ένα ρηχό ταψί ή πιατέλα με λαδόκολλα. Με ένα κουτάλι της σούπας παίρνουμε δόσεις από το μείγμα και τις βάζουμε στη λαδόκολλα, σε ακανόνιστο σχήμα, σαν «βραχάκια». Αφήνουμε στο ψυγείο για περίπου 1 βράδυ ή μέχρι να σφίξει η κουβερτούρα. Τα σερβίρουμε από το ψυγείο, γιατί, όσο μένουν εκτός, μαλακώνουν.