ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Παλεύεις να χάσεις κιλά κάνοντας δίαιτα και γυμναστική αλλά η ζυγαριά δεν σου κάνει το χατίρι; Έχεις σκεφτεί μήπως κάνεις κάτι λάθος;

Η στρατηγική και η σωστή οργάνωση είναι το must για μια σωστή δίαιτα, και δυστυχώς τα λάθη που κάνουμε κατά καιρούς στην προσπάθειά μας να χάσουμε κιλά είναι πολλά.

1. Διαλέγεις ανθυγιεινές συνταγές

Εάν η πλειοψηφία των συνταγών που επιλέγεις να προετοιμάσεις είναι υψηλές σε θερμίδες, κορεσμένα λιπαρά και νάτριο, εκθέτεις τον εαυτό σου για θέματα υγείας όπως οι καρδιακές παθήσεις, ο καρκίνος και ο διαβήτης τύπου 2 μακροπρόθεσμα.

Η λύση: Η έξυπνη προετοιμασία γεύματος αρχίζει με την επιλογή υγιεινών συνταγών. Εάν καταναλώνεις δίαιτα 2.000 θερμίδων, αυτό σημαίνει περίπου 350 με 400 θερμίδες στο πρωινό και περίπου 550 έως 600 θερμίδες κάθε φορά στο μεσημεριανό γεύμα και το δείπνο, 150 έως 175 θερμίδες η κάθε μία.

2. Δεν διαχωρίζεις σωστά το γεύμα σου

Το τελευταίο βήμα της προετοιμασίας γευμάτων είναι η διαίρεση των γευμάτων σε μεμονωμένες μερίδες και η συσκευασία τους σε δοχεία. Η παραβίαση αυτού του βήματος μπορεί να οδηγήσει σε ανεπαρκή έλεγχο των μερίδων, και στην πιθανότητα να μείνει πολύ λίγο χωρίς να φαγωθεί μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Και επειδή μετά από τόσες μέρες δεν πρόκειται να το φας, κάνεις αυτό που προσπαθούσες να αποφύγεις…παραγγέλνεις από την πλησιέστερη πιτσαρία!

Δείτε ακόμη: Θες λαμπερή επιδερμίδα; Tο peeling και η μάσκα ομορφιάς που θα κάνουν το πρόσωπό σου να λάμψει!

Η λύση: Διαχώρισε τα γεύματά σου πριν φας την πρώτη μερίδα για να εξασφαλίσεις τα κατάλληλα μερίδια και να κρατήσεις το φαγητό για όλη την εβδομάδα.

3. Τα γεύματά σου δεν είναι ισορροπημένα

Μια σωστή δίαιτα πρέπει να είναι πάνταω μια ισορροπημένη δίαιτα. Τα γεύματα σου μπορεί να έχουν άπαχες πρωτεΐνες, τρόφιμα ολικής αλέσεως και λαχανικά, αλλά τι γίνεται με τα φρούτα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα; Πολλοί διαιτολόγοι ξεχνούν να τα επισημάνουν στους πελάτες τους και έτσι χάνονται από τον οργανισμό σημαντικά συστατικά.

Η λύση: Προτίμησε την κατανάλωση φρούτων και γαλακτοκομικών για σνακ και πρωινό. Για παράδειγμα, προετοίμασε ένα φρούτο και γιαούρτι parfait για πρωινό ή μία ράβδο τυριού με φρέσκα φρούτα ως σνακ. Για παραλλαγές, πρόσθεσε δημητριακά ολικής αλέσεως και λαχανικά.

Δείτε ακόμη: Σταματίνα Τσιμτσιλή: Τα παιχνίδια με τις κόρες της στην θάλασσα!

4. Προετοιμάζεσαι υπερβολικά

Μήπως κάθε συνταγή φαίνεται τόσο καλή που πρέπει σε κάνει να τρέχεις να τα προετοιμάσεις όλα; Η υπερπαραγωγή μπορεί να οδηγήσει στην απομάκρυνση του καλού φαγητού, ή σε ένα κατακερματισμένο ψυγείο που απλά δεν θα έχει πλέον χώρο! Όταν υπερ-προετοιμάζεσαι, μπορεί να καταλήξεις να φας δύο ή τρία γεύματα κάθε φορά, επειδή δεν θέλεις να σπαταλήσεις τίποτα.

Η λύση: Για να ελαχιστοποιήσεις την υπερπαραγωγή, ξεκίνα αργά να γνωρίσεις τις ανάγκες σου για προετοιμασία γευμάτων. Αν γνωρίζεις ότι πρόκειται για γεύμα ή δείπνο την επόμενη εβδομάδα, σχεδίασε λιγότερα γεύματα.

5. Δεν έχεις στο μυαλό σου την ασφάλεια των τροφίμων

Όταν μαγειρεύεις, η ασφάλεια των τροφίμων σίγουρα μπαίνει στο παιχνίδι. Για παράδειγμα, μπορεί να μολύνεις τα τρόφιμα όταν κόβεις ωμό φρούτο ή λαχανικά στον ίδιο πίνακα κοπής και με το ίδιο μαχαίρι που χρησιμοποίησες για ωμό κοτόπουλο ή κρέας. Ή εάν κάνεις πολλές δουλειές ταυτόχρονα, μπορεί να ξεχάσεις να πλύνεις τα χέρια σας κατάλληλα μεταξύ των καθηκόντων. Έτσι και δεν τρως σωστά, και ενδέχεται να κολλήσεις κάποια ασθένεια.

Η λύση: Βεβαιώσου ότι έχεις μια καθαρή σανίδα κοπής και μαχαίρι πριν αρχίσεις να ετοιμάζεις ένα νέο φαγητό, χρησιμοποίησε ένα θερμόμετρο για να ελέγξεις τις θερμοκρασίες μαγειρέματος, να πλένεις τα χέρια σου συχνά και τοποθέτησε τα δροσερά τρόφιμα στο ψυγείο γρήγορα.