ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Κορίτσια μου, είναι πολύ λογικό να μην προλαβαίνουμε να μαγειρέψουμε φαγητό για να πάρουμε στην δουλειά μας, με αποτέλεσμα ή να τρώμε κάτι από έξω ή να μην τρώμε καθόλου! Ωστόσο πρέπει να δώσετε όλη σας την προσοχή αν δεν θέλετε να πάρετε βάρος ή να χάσετε κιλά εσείς που είστε ήδη αδύνατες.

Εγώ, ξυπνάω κάθε ημέρα αρκετά νωρίτερα για να τα προλάβω όλα! Στην δουλειά μου όμως, προτιμώ να φτιάχνω κάτι γρήγορο και υγιεινό.

Δείτε ακόμη: Σταματίνα Τσιμτσιλή: Το total girly look από τα Zara με το πιο hot trend της Άνοιξης!

Σας γράφω αναλυτικά τι επιλέγω να φτιάχνω εγώ για να παίρνω μαζί μου!

Τοστ με ψωμί ολικής: Μπορείς να βάλεις τυρί light, γαλοπούλα, είτε καπνιστή είτε βραστή και λαχανικά. Πάρε μαζί σου και ένα φρούτο!

Σάντουιτς με ψωμί ολικής ή με αραβική πίτα: Η ίδια περίπου συνταγή με το τοστ. Τυρί light, γαλοπούλα, μπορείς να βάλεις και κοτόπουλο φιλέτο, μαγιονέζα light ή σως γιαουρτιού, μαρούλι, ντομάτα και γενικά ό,τι θέλετε.

Σαλάτα: Υπάρχουν πάρα πολύ νόστιμες και υγιεινές συνταγές! Βάλτε ότι θέλετε εσείς!

Δείτε ακόμη: Έτσι θα έχεις υγιεινά καθαρά ρούχα σαν κι εμένα!

Μακαρονοσαλάτα: Ζυμαρικά ολικής άλεσης, τόνος, ή καπνιστό σολομό ή τυρί cottage, λαχανικά και ελαιόλαδο.

Σπιτική πίτα: Και όμως μπορείς να φας πίτες, αρκεί να είναι σπιτικές. Με διάφορες παραλλαγές μπορείς να την κάνεις νόστιμη, ελαφριά και θρεπτική.

Γιαούρτι: Με μέλι και δημητριακά ολικής ή βρώμη, φρούτα και για όσους αγαπούν την σοκολάτα μπορείτε να ρίξετε λίγη μαύρη σοκολάτα τριμμένη από πάνω.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here