ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Κυριακή του Πάσχα σήμερα και όλοι θα φάμε σε λίγο (αν δεν έχουμε φάει ήδη) τις πασχαλινές λιχουδιές! Η μέρα το επιτρέπει αλλά συνήθως την επόμενη το μετανιώνουμε πικρά αφού το παντελόνι μας, μας πιέζει!

Ιδού λοιπόν πόσες θερμίδες έχουν τα αγαπημένα μας εδέσματα και το τι θα φάω εγώ ώστε… να μην έχω τύψεις! Διαβάστε παρακάτω…

Αρνί στην σούβλα:

Κυριακή του Πάσχα χωρίς αρνί στη σούβλα δε γίνεται. Το παραδοσιακό αυτό έδεσμα περιέχει πολλά λιπαρά. Υπολογίζεται ότι μια κανονική μερίδα περιέχει 15 γραμμάρια λίπους και 300 θερμίδες. Αν δεν αντισταθείτε στην πέτσα, τότε αυτές αυξάνονται κατακόρυφα.

Tι να κάνετε αν τα παιδάκια σας δεν τρώνε αρνί το Πάσχα! Η δική μου εναλλακτική!

Κοκορέτσι:

Το παραδοσιακό κοκορέτσι που καταναλώνεται συνήθως ως «ορεκτικό» για το αρνί είναι μια μικρή θερμική «βόμβα», αφού η κάθε μερίδα περιέχει 300 θερμίδες.

Κατσίκι:

Αν αποφασίσετε να σουβλίσετε κατσίκι, αντί για αρνί, να ξέρετε ότι μια μερίδα περιέχει μικρότερες ποσότητες λίπους και, επομένως, λιγότερες θερμίδες από το αρνί. Μην φανταστείτε όμως ότι είναι και… γαλοπούλα.

Αυγά: Καλύτερα να φάτε μόνο ένα κάθε ημέρα, αφού ένα αυγό έχει 80 θερμίδες περίπου.

Πάσχα στην Αθήνα! Προσκυνήσαμε στην Χρυσοσπηλιώτισσα και κάναμε βόλτα στο κέντρο της Αθήνας. Εδώ η Νάγια μας παρατηρεί τους πάγκους στην Βαρβάκειο!

Επιδόρπια:

Μην ξεχνάτε ότι τα πασχαλινά κουλουράκια, τα τσουρέκια και όλα τα υπόλοιπα είναι αρκετά… ύπουλα. Μια φέτα τσουρέκι έχει 90 θερμίδες, ενώ το σοκολατένιο αυγό ξεπερνά τις 200.

Εγώ λοιπόν θα επιλέξω να φάω…. από όλα με μέτρο αλλά με μια διαφορά! Θα αποφύγω (ή τουλάχιστον θα προσπαθήσω να αποφύγω) πατάτες τηγανιτές και γενικότερα ό,τι τηγανιτό κυκλοφορεί ώστε να είμαι μεν στο κλίμα αλλά χωρίς τύψεις!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here