ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Μια αποτοξίνωση πριν τις γιορτές θα τονώσει το ανοσοποιητικό σου σύστημα και θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις σε αυτή την απαιτητική περίοδο του χρόνου.

Η αποτοξίνωση δεν χρειάζεται να είναι μια εξαντλητική περίοδο κατά την οποία πρέπει να στερείσαι τα πάντα και να πίνεις μόνο χυμούς, αλλά μερικές αλλαγές στην καθημερινότητά σου για μία με δύο εβδομάδες. Διαβάστε παρακάτω…

Ξεκίνα την ημέρα σου με ένα ή δύο ποτήρια νερό με λίγο θαλασσινό αλάτι και τον χυμό ενός ολόκληρου λεμονιού. Βεβαιώσου επίσης ότι πίνεις αρκετό νερό μέσα στην ημέρα.

Πριν το ντους, τρίψε όλο σου το σώμα με μια βούρτσα ξεκινώντας από τα πόδια και συνεχίζοντας προς το μέρος της καρδιάς. Αυτό θα ενεργοποιήσει το λεμφικό σύστημα να διώξει οτιδήποτε περιττό, θα απομακρύνει το νεκρό δέρμα και θα ανοίξει τους πόρους.

Ενώ κάνεις ντους, κάνε εναλλαγές μεταξύ κρύου και ζεστού νερού. Ζεστό για 30 δευτερόλεπτα, κρύο για 30 δευτερόλεπτα.

Ακολούθησε αυτή τη διαδικασία για 5 λεπτά ή και παραπάνω. Αυτή τακτική είναι ιδανική για ξυπνήσει το λεμφικό σύστημα και να ενισχυθεί το νευρικό σύστημα.

Σκέψου το ενδεχόμενο να περιορίσεις την ποσότητα των καθαριστικών προϊόντων που χρησιμοποιείς για την προσωπική σου υγιεινή. Τα περισσότερα αρώματα και προϊόντα μακιγιάζ είναι τοξικά. Προσπάθησε να χρησιμοποιείς όσο το δυνατόν πιο φυσικά προϊόντα και φρόντισε να διαβάζεις τις ετικέτες.

Περιόρισε τον καφέ στο ένα φλιτζάνι την ημέρα και προσπάθησε να είναι οργανικός. Αν χρειάζεσαι παραπάνω από ένα φλιτζάνι την ημέρα, συμπλήρωσε το ποσοστό καφεΐνης με τσάι, όπως πράσινο ή γιασεμί.

Τι θα χρειαστείς όσον αφορά τα τρόφιμα

Προτίμησε τις οργανικές τροφές. Αν δεν επιλέγεις βιολογικά τρόφιμα, εκθέτεις τον οργανισμό σε μια ποικιλία χημικών ουσιών που θα φράξει το σύστημά σου.

Αφαίρεσε τη γλουτένη, τα γαλακτοκομικά, την σόγια και το καλαμπόκι κατά τη διάρκεια της αποτοξίνωσης.

Κόψε τη ζάχαρη με εξαίρεση 1 μερίδα φρούτων την ημέρα. Το φρούτο πρέπει να έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, γι” αυτό επέλεξε μούρα, μήλα, αχλάδια και όσα συμπεριλαμβάνονται σε αυτή την κατηγορία. Η ζάχαρη οποιασδήποτε μορφής αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα για αρκετές ώρες.

Συμπεριέλαβε στη διατροφή σου έναν χυμό καθημερινά. Η πικραλίδα, τα παντζάρια, το τζίντζερ, το πιπέρι καγιέν, το σκόρδο και το λεμόνι είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για μια ελαφριά αποτοξίνωση. Απόφυγε όμως τους χυμούς φρούτων. Αν προτιμάς να τρως περισσότερο το πρωί, απόλαυσε τον χυμό στο πρωινό σου, αλλιώς ως απογευματινό σνακ.

Χρήσιμες συμβουλές

Φρόντισε να κινείς το σώμα σου, βρίσκοντας διαφορετικούς τρόπους κάθε μέρα, είτε πρόκειται για περπάτημα είτε για ποδήλατο.Κάνε κάτι κάθε μέρα και μην νιώθεις την υποχρέωση να πας γυμναστήριο. Ένα εικοσάλεπτο γρήγορο περπάτημα μπορεί πολλές φορές να είναι πιο ωφέλιμο.

Εστίασε στην αναπνοή σου. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν το συνειδητοποιούν αλλά κάθε αναπνοή που παίρνουμε είναι μια μορφή αποτοξίνωσης. Ο στόχος είναι βαθιά αναπνοή από το διάφραγμα.

Βεβαιώσου ότι λαμβάνεις αρκετές φυτικές ίνες, δηλαδή καθημερινά. Ο λιναρόσπορος και οι σπόροι chia θα σου φανούν πολύ χρήσιμοι.

Κάνε ατμόλουτρα ή κάνε τακτικές επισκέψεις σε σάουνα. Ο ιδρώτας είναι πολύ σημαντικός στην αποτοξίνωση.

Πήγαινε για ύπνο νωρίτερα αυτή την περίοδο. Το σώμα σου επιδιορθώνεται μόνο του όταν κοιμάσαι, απελευθερώνοντας ορμόνες.

Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι ο ύπνος που κάνουμε πριν τα μεσάνυχτα είναι διπλάσια ωφέλιμος από αυτόν μετά τις 12 το βράδυ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here