ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Πολλές φορές με ρωτάτε για την διατροφή μου αλλά και για το πως διατηρώ τα κιλά μου!

Αν και αυτή την περίοδο ομολογώ πως δεν προσέχω σχεδόν καθόλου λόγω εγκυμοσύνης, πάντα όταν έχω φάει πολύ μέσα στην ημέρα (όπως σήμερα για παράδειγμα που του έδωσα και… κατάλαβε) τρώω συγκεκριμένα πράγματα για βραδινό! Διαβάστε παρακάτω…

Μη νομίζετε όμως ότι κάνω ακρότητες, τα όσα σας προτείνω υπάρχουν στα ψυγεία όλων μας! Πάμε λοιπόν να δούμε τα δικά μου tips!

 

Η συνταγή μου για ελαφρύ smoothie με μπανάνες και φράουλα! Το ρόφημα που θα σας γεμίσει ενέργεια χωρίς τύψεις!

  • Κλασσικό και αγαπημένο ποτήρι γάλα με λίγα μπισκότα: Γλυκό, ελαφρύ και ό,τι πρέπει για να χαλαρώσουμε και να κοιμηθούμε!
  • Τοστάκι με γαλοπούλα και τυρί: Αν δεν πεινάω πολύ μένω στο ένα, αν είμαι… ακόμα σε κατάσταση πείνας κόψω και μια ωραία σαλάτα!
  • Και μιας που είπα σαλάτα: Ανοίγω το ψυγείο μου, παίρνω ό,τι λαχανικά έχω μέσα (μαρούλι, ντομάτα, καροτάκι ή αβοκάντο που αγαπώ) και… είμαι έτοιμη!

Αν έχουμε διάθεση υπάρχουν λύσεις, εξάλλου μην ξεχνάτε ότι το υγιεινό δεν είναι πάντα ακριβό!

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here