ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Προσπαθείτε να χάσετε κιλά χωρίς να στερηθείτε τροφές που σας αρέσουν ή να παραλείψετε σημαντικά γεύματα, όπως είναι το βραδινό;

Μικρές αλλαγές μπορούν να σας βοηθήσουν να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά. Διαβάστε παρακάτω…

1. Ψητός σολομός με αμύγδαλα

Μαρινάρετε τον σολομό σε σιρόπι από σφεντάμι και το ψήνετε με ψιλοκομμένα αμύγδαλα. Ένα πολύ γευστικό γεύμα που περιέχει μόλις 260 θερμίδες και μπορείτε να το συνοδεύσετε με ψητά λαχανικά ή κινόα.

2. Χοιρινό στο γκριλ

Ετοιμάστε ένα ταψί με χοιρινό κρέας με ελάχιστο λάδι, πιπεριές, κολοκυθάκια και μάνγκο και ψήστε το στο γκριλ. Θα χορτάσετε με μόλις 275 θερμίδες.

3. Κριθαράκι με μοσχαράκι στο πήλινο

Ένα γεύμα που μπορείτε να ετοιμάσετε για μεσημεριανό και να απολαύσετε και το βράδυ σε μικρότερη ποσότητα. Ένα γευστικό πιάτο που περιέχει 367 θερμίδες ανά μερίδα και μπορείτε να συνοδεύσετε με σαλάτα ή λαχανικά στον ατμό.

4. Σκουμπρί στο φούρνο με ντομάτα

Το σκουμπρί είναι πλούσιο σε ωμέγα-3 λιπαρά και συνδυάζεται τέλεια με ντομάτα αλλά και φρέσκα λαχανικά. Ψήστε το μαζί με ντομάτα σε ροδέλες ή με λίγο ντοματοχυμό και συνοδεύστε με γλυκοπατάτες.

5. Ελληνική πίτσα

Επιλέξτε μια σπιτική πίτσα με ελαφριά υλικά για τις μέρες που θέλετε κάτι ιδιαίτερο. Προσθέστε λίγη σάλτσα πέστο, ελιές, ντομάτες, φέτα και επιλέξτε ζύμη ολικής άλεσης για τη βάση της πίτσας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here