ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Τώρα που τελείωσαν οι γιορτές είναι ευκαιρία να θέσετε στόχους για να κάνετε μια καινούρια αρχή σε ό,τι σας ενοχλεί!

Αν για παράδειγμα πήρατε μερικά κιλάκια εκμεταλλευτείτε την επιστροφή στην ρουτίνα ώστε να υιοθετήσετε και πάλι πιο αυστηρές συνήθειες διατροφής! Διαβάστε παρακάτω…

Δεν χρειάζονται υπερβολές και δίαιτες πείνας …απλά μπείτε σε ένα πρόγραμμα! 

Δείτε ακόμη: Τρεις διαφορετικοί τρόποι να χρησιμοποιήσεις το κραγιόν σου, εκτός από τα χείλη!

Το μυστικό βρίσκεται σε δυο βήματα. Μειώστε λίγο τις ποσότητες φαγητού και κάντε αποχή από τα αμαρτωλά γλυκά! 

Ακόμα κι εγώ που έχω λιγούρες εγκυμοσύνης πρέπει να παραδεχτώ ότι το παράκανα αυτές τις μέρες.

Δείτε ακόμη: Το χτένισμα που προτιμώ τα Σαββατοκύριακα…

Τώρα όμως  που γύρισα σε ρυθμούς καθημερινότητας περιόρισα λίγο τα γλυκά και τα τηγανητά που ούτως ή άλλως από το απόγευμα και μετά με βαραίνουν και ήδη νιώθω καλύτερα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here