ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Βλέπεις φωτογραφίες fit γυναικών στο Instagram, στα περιοδικά, στο Internet που σε έχουν εμπνεύσει να αλλάξεις το σώμα σου κι να αποκτήσεις τη σιλουέτα που πάντα ονειρευόσουν.

Από την καρέκλα σου δεν μπορείς να κάνεις πολλές αλλαγές, για αυτό ανακάλυψε τους 6 τρόπους που θα σε βοηθήσουν σήμερα κιόλας να καταφέρεις να αλλάξεις. Διαβάστε παρακάτω…

Διάβασέ τους και μετά σήκω από τον καναπέ:

Δείτε ακόμη: Το χρώμα που κυριαρχεί φέτος στην γκαρνταρόμπα μου και ίσως το φορέσω στο φετινό ρεβεγιόν!

1.Χρησιμοποίησε μικρότερα πιάτα και πιρούνια: Μήπως τρως περισσότερη ποσότητα από όση χρειάζεσαι; Ένας τρόπος για να περιορίσεις την ποσότητα είναι να σερβίρεις το φαγητό σου σε μικρότερα πιάτα. Αν χρησιμοποιήσεις και μικρό πιρούνι θα τρως και πιο αργά και λιγότερο!

2.Νερό: Το νερό θα σε βοηθήσει να μείνεις πιστή στη δίαιτά σου αλλά θα σου δώσει κι ενυδάτωση λίγο πριν και λίγο μετά τη γυμναστική σου.

3.Κάνε γυμναστική το πρωί: Αν συνηθίζεις να ακυρώνεις τα ραντεβού σου με το γυμναστήριο, τότε πρέπει να κάνεις γυμναστική κάθε πρωί, πριν πας στο γραφείο κι αρχίσουν οι υποχρεώσεις! Θα έχεις περισσότερη ενέργεια όλη μέρα.

Δείτε ακόμη: «Χρόνια πολλά στον άντρα της ζωής μου…»

4.Κάνε ασκήσεις με βαράκια: Οι γυναίκες συχνά κάνουν μόνο αεροβική γυμναστική, όμως αν θέλεις να αλλάξεις το σώμα σου τότε καλό είναι να κάνεις και ασκήσεις με βαράκια!

5.Κράτα τις ισορροπίες: Μην έχεις τη λογική «όλα ή τίποτα». Αν σε ένα γεύμα σου ξεφύγεις λίγο, φάε λιγότερες θερμίδες στο επόμενο κι αν δεν έχεις χρόνο για γυμναστική τουλάχιστον κάνε ένα περίπατο!

6.Προσοχή με το μενού! Μπορεί το αβοκάντο να είναι υγιεινό και κάποιες τροφές να μην παχαίνουν, όμως καλό είναι να μην είσαι  υπερβολική με τις ποσότητες. Κάποιες τροφές μπορεί να είναι υγιεινές και διαιτητικές αλλά σε μεγάλη ποσότητα μπορεί να έχουν τα αντίθετα αποτελέσματα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here