ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Μην φοβάσαι τον μπουφέ!

Μικρά έξυπνα tips, ένας θερμιδομετρητής και αποφασιστικότητα αρκούν για να μην πάρεις ούτε γραμμάριο στις γιορτές. Διαβάστε παρακάτω…

Είναι κοινό μυστικό ότι οι περισσότεροι υποδεχόμαστε τον νέο χρόνο βαρύτεροι κατά 2-4 κιλά! Η αφθονία των εδεσμάτων στα γιορτινά τραπέζια σε συνδυασμό με τη διασκέδαση και το αλκοόλ μας παρασύρουν σε λουκούλεια γεύματα που… κατόπιν εορτής πληρώνουμε ακριβά.

Έξυπνα tips

Όταν ξέρεις ότι ένα γεύμα της ημέρας θα είναι «πλούσιο» σε θερμίδες, προσπάθησε όλα τα άλλα να είναι λιτά.

Μην πας στη γιορτή με άδειο στομάχι! Ένα γιαούρτι με λίγο ψωμί ολικής αλέσεως θα σε κάνει να ελέγξεις την όρεξή σου.

Πριν αρχίσεις να γεμίζεις το πιάτο σου, δες όλα τα πιάτα που βρίσκονται στον μπουφέ.

Βάλε στο πιάτο σου πρώτα τα σαλατικά. Το γεύμα σου πρέπει να αποτελείται κατά το 1/3 από σαλάτα, το άλλο 1/3 από πρωτεΐνες (κρέας, κοτόπουλο, αβγό κ.λπ.) και το υπόλοιπο 1/3 από υδατάνθρακες (άμυλο, ζυμαρικά, ρύζι, ψωμί, γλυκά κ.λπ.).

Εννοείται ότι δεν ξαναγεμίζεις το πιάτο σου!

Φάε στην αρχή τα λαχανικά που έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό όπως το αγγούρι και η πράσινη σαλάτα ή μια σούπα λαχανικών για να σου κοπεί η πείνα.

Πιες πριν ξεκινήσεις το φαγητό σου ένα ποτήρι νερό.

Άσε την πέτσα της γαλοπούλας και του γουρουνόπουλου στην άκρη. Δεν χρειάζεται να τη φας.

Ελέγξτε το ρυθμό με τον οποίο τρως. Μάσα 10-15 φορές την μπουκιά σου κι άφηνε λίγο χρόνο να περνάει ανάμεσα σε δύο μπουκιές φαγητό.

Πρόσεχε το αλκοόλ. Μην ξεπεράσεις τα δύο ποτήρια και μην προσθέσεις αναψυκτικό. Προτίμησε να “νοθεύσεις” με νερό ή πάγο. Ένα γραμμάριο αλκοόλ αποδίδει 7 θερμίδες. Όσο μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε αλκοόλ έχει ένα ποτό τόσο περισσότερες θερμίδες δίνει.

Διασκέδασε χορεύοντας.

Ποιος αντιστέκεται στα γλυκά;

Επειδή δεν μπορείς να αντισταθείς είναι καλό να γνωρίζεις ότι:

Οι κουραμπιέδες και τα μελομακάρονα έχουν σχεδόν τις ίδιες θερμίδες αλλά τα μελομακάρονα υπερέχουν σε διατροφική αξία καθώς δεν περιέχουν καθόλου ζωικό λίπος.

Τις λιγότερες θερμίδες έχουν οι δίπλες με 87 θερμίδες ανά 30 γραμμάρια.

Η βασιλόπιτα είναι η… βασίλισσα των παχυντικών γλυκών! Κάθε κομμάτι έχει 380 θερμίδες.

Ορεκτικά

Καπνιστός σολομός (μία λεπτή φέτα) – 70 θερμίδες

Τυροπιτάκι (1 κομμάτι) – 80
Σπανακόπιτα (50 γρ.) – 120
Κρέπα (1 κομμάτι) – 170-300
Λαχανοντολμάς (1 κομμάτι) – 160
1 κουταλάκι του γλυκού χαβιάρι – 22
Καναπεδάκια – από 60 έως 100 θερμίδες

Τυριά

Φέτα (30 γρ)- 100 θερμίδες
Blue cheese (30 γρ) – 100 θερμίδες
Ενταμ (30 γρ)- 100 θερμίδες
Γραβιέρα (30 γρ)- 130 θερμίδες

Κυρίως πιάτο (μερίδα)

Γαλοπούλα βραστή: 250 θερμίδες.
Γαλοπούλα γεμιστή: 450 θερμίδες
Χοιρινή μπριζόλα σχάρας: 350 θερμίδες.
Χοιρινό στο φούρνο με πατάτες: 780 θερμίδες.
Πατάτες φούρνου: 430 θερμίδες.

Ντιπ

Γιαούρτι (25γρ.) με στικς λαχανικών – 20 θερμίδες
Ρώσικη (2 κ.σ) – 80 θερμίδες
Τζατζίκι (10 γρ.) – 20 θερμίδες

Γλυκά (κομμάτι)

Μελομακάρονο: 140 θερμίδες.
Κουραμπιές: 130 θερμίδες.
Βασιλόπιτα: 380 θερμίδες.
Πανετόνε : 300 θερμίδες
Χριστουγεννιάτικη πουτίγκα : 330 θερμίδες
Δίπλες: Μία μεγάλη έχει 87 θερμίδες.

ΣΤΟ ΜΠΑΡ (ποτήρι)

Κρασί λευκό: 77 θερμίδες.
Κρασί κόκκινο: 90 θερμίδες.
Ουίσκι: 120 θερμίδες.
Κονιάκ: 100 θερμίδες.
Σαμπάνια: 85 θερμίδες.
Μαρτίνι : 220 θερμίδες

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here