ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Έχεις ξεκινήσει υγιεινή διατροφή και κάνεις συχνά γυμναστική, όμως έχει «κολλήσει» ο μεταβολισμός σου και δεν μπορείς να χάσεις κιλά.

Τι κάνεις λάθος και τι πρέπει να αλλάξεις; Ανακάλυψε 5 συνήθειές σου που σαμποτάρουν την προσπάθειά σου να αδυνατίσεις…Διαβάστε παρακάτω…

1.Δες τρως το βράδυ ή μάλλον δεν τρως μετά τις 6, 7 ή 8 το βράδυ γιατί πιστεύεις ότι το δείπνο σου θα μετατραπεί κατευθείαν… σε λίπος! Η ώρα που τρως το βραδινό σου, η αλήθεια είναι, δεν επηρεάζει τη δίαιτά σου, αρκεί να μην υπερβαίνεις τις ημερήσιες θερμίδες και να μην φας κάτι παχυντικό.

 2.Στέρηση: Στερείσαι τα αγαπημένα σου φαγητά, τα γλυκά ή τους υδατάνθρακες ενώ στην πραγματικότητα για να πετύχει η δίαιτά σου πρέπει να έχεις μια ισορροπημένη διατροφή που δεν σε κάνει να αισθάνεσαι άσχημα. Έτσι θα μπορέσεις να την ακολουθήσεις εύκολα και για μεγαλύτερο διάστημα.

3.Κάνεις χαμηλοθερμιδική δίαιτα: Αυτή η διατροφή ήταν της μόδας τη δεκαετία του ’90, πλέον όμως είναι γνωστό ότι κάποια συσκευασμένα προϊόντα με λίγες θερμίδες περιέχουν ζάχαρη, με αποτέλεσμα να προσθέτουν λίπος, ειδικά στην κοιλιά.

4.Παραλείπεις γεύματα: Για να χάσεις κιλά πρέπει να μειώσεις τις θερμίδες που καταναλώνεις αλλά χωρίς να παραλείπεις γεύματα. Καλό είναι να μειώνεις τις θερμίδες σε κάθε γεύμα αντί να τρως κάτι παχυντικό μία φορά μόνο την ημέρα.

5.Κάνεις γυμναστική χωρίς δίαιτα: Η γυμναστική μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις κιλά, όχι όμως αν δεν ακολουθείς ταυτόχρονα και μια υγιεινή διατροφή. Αν, για παράδειγμα, κάνει μισή ώρα γυμναστική θα κάψεις μόλις 300 θερμίδες περίπου αν, όμως, κάνεις και δίαιτα θα χάσεις επιπλέον 250 θερμίδες εύκολα!

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here