ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Τα λατρεύουμε! Όμως δεν υπάρχει γυναίκα που να μην έχει πονέσει από τα ψηλά τακούνια!
Και δεν υπάρχει τίποτε χειρότερο από το κάνουμε ακριβώς το ντύσιμο που θέλουμε, να έχουμε βρει τα απόλυτα ψηλοτάκουνα να το ταιριάξουμε και τελικά μέσα σε μισή ώρα να δακρύζουμε από τον πόνο!

Υπάρχουν όμως κάποια σίγουρα βήματα που μπορούμε να ακολουθήσουμε για ελαχιστοποιήσουμε τις πιθανότητες του πόνου!

Ποιες είναι αυτές;

  • Πρώτα από όλα βεβαιωθείτε ότι φοράτε το σωστό νούμερο παπούτσι. Αν έχουν περάσει χρόνια από τότε που αγοράσατε τα παπούτσια, εάν έχετε κάνει παιδιά ή εάν έχετε πάρει κάποια κιλά, τότε πιθανόν τα παπούτσια να μην είναι πια στο ιδανικό σας μέγεθος!
  • Αγοράστε το σωστό μέγεθος παπούτσι! Στο κατάστημα, δοκιμάστε τα, περπατήστε τα και προσέξτε να έχουν λίγο «αέρα» και να μην σας εφαρμόζουν ακριβώς.

  • To ιδανικό ύψους του τακουνιού, δεν είναι ίδιο για όλες τις γυναίκες! Βρες το δικό σου!

  • Οσο πιο χοντρό είναι το τακούνι τόσο το καλύτερο. Για την καθημερινότητα, επιλέξτε ένα άνετο ψηλό παπούτσι και αφήστε το στιλέτο για ειδικές περιπτώσεις.
  • Αποφύγετε τις πολύ λεπτές σόλες
    Η σόλα που είναι λίγο πιο παχιά ή που έχει μία μικρή πλατφόρμα θα περιορίσει την πίεση που νιώθει το πέλμα σας!
  • Μην περπατάτε για πολλές ώρες χωρίς διάλειμμα!
    Φροντίστε ανά τακτά χρονικά διαστήματα να καθόσαστε και να ξεκουράζεται τα πόδια σας.

  • Βάλτε ειδικά επιθέματα στο εσωτερικό του παπουτσιού! Θα σας βοηθήσουν και να σταθεροποιηθεί το πόδι σας καλύτερα αλλά και να μη πονάει.

Ελπίζω να βοήθησα!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here