ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Ποιος δεν θέλει να ζήσει μέχρι τα βαθιά του γεράματα και μάλιστα να παραμείνει υγιής και δυνατός!

Οι επιστήμονες, συμφώνησαν στο ότι αν θέλουμε να αυξήσουμε τη μακροζωΐα μας, πρέπει να ασκούμαστε γύρω στα 150 λεπτά την εβδομάδα!

Αν το σκεφτούμε είναι δηλαδή γύρω στα 22 λεπτά τη μέρα! Ελάτε, μη μου πείτε ότι είναι τόσο φοβερό! Νομίζω ότι όλοι μας με λίγη προσπάθεια θα μπορέσουμε να τα καταφέρουμε!

Και ξέρετε κάτι; Δεν χρειάζεται να είμαστε όλοι fit, να τρέχουμε στα γυμναστήρια από το πρωΐ ως το βράδυ! Μπορούμε ανάλογα με το στυλ μας να βρούμε εναλλακτικούς τρόπους άσκησης, η οποία να ταιριάζει απόλυτα με την καθημερινότητά μας!


Για παράδειγμα, μπορούμε να παρκάρουμε λίγο πιο μακριά από το συνηθισμένο ή να χρησιμοποιούμε τις σκάλες για να ανεβοκατεβαίνουμε αντί να παίρνουμε το ασανσέρ!
Αν έχετε σκύλο, μπορείτε να αυξήσετε την καθημερινή του την βόλτα του ελάχιστα λεπτά- ας πούμε βάλτε στόχο το επόμενο τετράγωνο και έτσι θα κερδίσετε τα απαραίτητα λεπτά άσκησης!

Πραγματικά τα λεπτά της απαραίτητης καθημερινής άσκησης, θα αρχίσουν να μαζεύονται χωρίς να το καταλάβετε!

Mικρές, λοιπόν έξυπνες λύσεις χωρίς μεγάλο κόπο θα μας εξασφαλίσουν πολλά και καλά χρόνια!

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here